Двама от най-популярните азиатски иноватори и лектори на световни събития, като Световния мобилен конгрес, Ad:Tech и лондонската Social Media Week, идват у нас за първото издание на Dentsu Digital Camp в България на 16 февруари в София.

Към тях се присъединяват европейски практици, които движат дигиталния бизнес в региона на Централна и Източна Европа за Google, Adform, L’Oreal, e-commera и др.

Японецът Кей Шимада, глобален директор по иновации и бизнес развитие в Dentsu Inc. и една от най-изявените фигури в азиатско-тихоокеанския медиен елит –Джейн-Лин Баден, главен изпълнителен директор на компанията за дигитален криейтив Isobar за Азиатско-тихоокеанския регион и Китай, ще разкажат пред българската аудитория за дигиталната сила на иновациите и начините, по които брандовете използват технологиите, за да посрещнат нуждите на утрешния потребител.

Джейн-Лин Баден

Представителите на технологичния гигант Google – Дорота Биго, и на AdForm – Бартош Малиновски, ще представят на участниците в конференцията начините, по които технологиите влияят върху комуникациите и медиите, и как клиенти и агенции могат да се възползват от новите решения в полза на потребителите си.

Изпълнителният директор на водещия европейски доставчик на софтуерни услуги и платформи за електронна търговия – eCommera – Марк Фагън, ще разкаже за бъдещето на търговията на дребно и какво стои зад новоналагащия се термин в електронния маркетинг – Brand Commerse.

Корпоративната социална отговорност в дигитална среда и как социалните инициативи могат наистина да отличат един бранд от друг и да предизвикат значима промяна и за марките, и за потребителя в ерата на дигиталната икономика е една от заключителните теми на конференцията. По нея ще говори един от най-влиятелните на европейско ниво CSR-практици – Франк Кирхаар, директор Корпоративна социална отговорност за цялата мрежа на Dentsu Aegis Network.

Между отделните слотове и презентации, участниците в събитието ще могат лично да изпробват и сами да разберат възможностите, които предлагат технологиите от „Интернет на нещата“ и колко лесно приспособими са те за създаване на емоционална връзка с брандовете.