LC WAIKIKI отвoри своя 15-и магазин в България

13100
LC WAIKIKI отвoри своя 15-и магазин в България

© LC WAIKIKI

Днес LC WAIKIKI, една от най-бързо развиващите се международни марки в търговията на дребно с готово облекло и аксесоари за мъже, жени и деца от всички възрасти, обяви откриването на 15-ия си магазин в България и 6-и за София.

Магазинът се намира в Mega Mall София, партер, и в него клиентите ще намерят целия спектър от дрехи и аксесоари за цялото семейство.

Вече 7 години LC WAIKIKI продължава да следва целта дa бъдe aтpaктивнo мяcтo зa пaзapyвaнe, като осигурява на българските потребители отлично обслужване и
асортимент от дрехи и аксесоари за нуждите на цялото семейство, вярна на своето мото, че “Всеки заслужава да бъде добре облечен”.

Пролетната колекция на марката вече е в България. Дамите ще могат да избират красиви и модерни за сезона артикули, с които да се чувстват комфортно във всеки един момент от деня. Линиите, подходящи за ежедневието, носят атмосферата на Rodeo в съчетание с пискюли, дантела, бродерия и велур. Черно, бяло и червено, винаги актуалните цветове за всеки повод са сред основните, подчертаващи женствеността и са съпроводени с бродерии върху тюлени материи и сатенени акценти.

Ярко розовият цвят и индиго добавят допълнителна атрактивност на Utility линията, която непрекъснато се обновява с всяка колекция, a в пролетно-лятната колекция е представена под името Clean Utility. Металните катарами, интересни аксесоари и детайли са незаменима част от линията, която този сезон е издържана в минималистичност и светли тонове.

Канелата, един от модерните цветове тази пролет, също присъства в колекцията, умело съчетан с цвят каки.

Пролетната колекция на LC WAIKIKI дава богат набор от идеи и модели, чрез които дамите да изразят по-добре себе си чрез своя стил. Силуетът на жените, които живеят в града, е вдъхновен от цветовете черно, бяло и червено, които са част от линията Mono City, в съчетание с монохромни шарки. Всички нюанси на синьото присъстват в модната линия Blue Wave, придавайки морски нотки, а ярко розовото ще е предпочитано в сравнение с класическото червено.

Капсите са нов характерен елемент при моделите в сезонните колекции. Линията Dry Natural е изцяло подвластна на естествените линии и цветове.

Представена в три основни линии, пролетната колекция за мъже предоставя и на силния пол възможността да се открои със собствен стил. Линиите Cyber Night и
Digital Wave са моделирани с цифрови елементи и съвременен дизайн. Предлага се голям избор между блузи с интересни принтове, тениски, в комбинация с неонови щампи, панталони от жарсе в червено, черно и сиво.

Линията Edgeland излиза извън стила на модерния град. С лек ретро полъх и комфорт, колекцията е сред водещите този сезон със своите жълти нюанси и доминиращи в кафяво модели.

Освен в новия магазин на LC WAIKIKI в Mega Mall София, колекциите на марката могат да бъдат намерени и в 14-те действащи търговски обекти в страната: в град София: The Mall - партер; Сердика Център - партер и етаж 1; Парадайс Център - партер; Ринг Мол - партер; Bulgaria Mall – партер; в Гранд Мол Варна - партер; в Бургас Плаза Мол - партер и Мол Галерия Бургас - партер; в град Пловдив: Мол Марково Тепе - партер и етаж 1 и Ритейл Парк; Мол Русе - партер; Мол Панорама Плевен - партер и етаж 1; и Мол Галерия Стара Загора - партер и етаж 1.

LC WAIKIKI е модна компания, която предлага качествeни и стилни дрехи и аксесоари, предназначени за цялото семейство - жени, мъже, подрастващи, деца, бебета и бременни. LC WAIKIKI е създадена през 1985 г., а от 2001 г. насам марката е една от най-бързо развиващите се в сектора на търговията на дребно с облекла и аксесоари, предлагаща качествена мода на достъпна цена под мото “Всеки заслужава да бъде добре облечен”.

Вече 16 години марката бележи устойчив растеж не само в Турция, където е неизменен пазарен лидер от 2004 г, но и по света. Днес компанията е представена в 36 държави с над 750 магазина, в които работят 35 000 служители.

Основната цел на LC WAIKIKI е да се превърне в еднa от трите най-успешните модни марки в Европа с 1 500 магазина в световен мащаб до 2023 г.

LC WAIKIKI е представена в страните: Албания, Азербайджан, Алжир, Тунис, ОАЕ, Бахрейн, Беларус, Босна и Херцеговина, България, Армения, Кипър, Мароко,
Ливан, Грузия, Йордания, Ирак, Иран, Казахстан, Кения, Киргизстан, Косово, Либия, Македония, Египет, Молдова, Полша, Румъния, Саудитска Арабия, Сърбия, Таджикистан, Турция, Русия, Оман, Катар, Украйна, Кения и Индонезия.

Следващата цел на LC WAIKIKI е до края на 2017 г. да отвори свои магазини в Малайзия и Индия и така броят на магазините в чужбина да достигне до 400.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg