УниКредит е призната за най-добра банка попечител в ЦИЕ от Global Finance
УниКредит беше призната за най-добра банка попечител в Централна и Източна Европа на годишните награди на списание Global Finance, като същевременно беше наградена в шест държави като най-добра банка попечител в България, Австрия, Босна и Херцеговина, Унгария, Сърбия и Словения.
Наградите на Global Finance за банка попечител отличават организации, които предлагат иновативни идеи, ефективни решения и силна консултантска подкрепа.
„Това е 14-а поредна година, в която УниКредит получава тази престижа награда, заявявайки непоколебим ангажимент да предоставяме най-добрите услуги“, сподели Фабио Форнароли, Директор Корпоративно банкиране за Централна и Източна Европа, УниКредит. „Отличията в нашите държави подчертават силата и отдадеността на локалните ни екипи при глобалното обслужване на ценни книжа. Колегите работят неуморно, за да осигурят най-високите стандарти при попечителските услуги, осигурявайки гладко и ефективно обслужване на нашите клиенти. Горди сме да бъдем признати за лидери в индустрията и ще продължим да бъдем ангажирани в стремежа си да надхвърляме очакванията през идните години“, добавя той.
„Радваме се, че България е една от отличените страни, като за УниКредит Булбанк, това е 10-а поредна година на признание за ежедневните усилия, които полагаме като екип. Динамиката на средата и променящите се клиентски очаквания ни мотивират непрекъснато да се стремим да намираме и предлагаме най-добрите решения и услуги с все по-висока добавена стойност. Благодарим за признанието на екипа на Global Finance и ще продължим да осигуряваме водещо обслужване при попечителските услуги“, коментира Борислав Бангеев, Директор Корпоративно банкиране и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.
В процеса на оценяване редакционният екип на Global Finance е взел предвид пазарни проучвания, информация от експерти и кандидатурите на банките, за да избере тези финансови организации, които предлагат най-добрите услуги на местните пазари и региони.
Критериите включват връзки с клиенти, качество на услугите, конкурентно ценообразуване, справяне с извънредни ситуации, технологични платформи, операции след сетълмент, планове за непрекъснатост на бизнеса и познаване на местните регулации и практики. Не на последно място, Global Finance оценява и обратната връзка от потребителите на попечителки услуги.
„Пандемията ускори темпа на дигитализацията на попечителите, като тези банки продължиха да се адаптират, за да предоставят първокласни услуги за ценни книжа на своите глобални клиенти“, коментира Джоузеф Д. Джарапуто, издател и главен редактор на Global Finance.