УниКредит Булбанк отваря напълно безкасови филиали
УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. Красно село е проектирана и осъществена по нов модел на работа. Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната.
Стартирането на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните 10 години. Данните на УниКредит Булбанк сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64%, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42% през 2022 г. в сравнение с 24% през 2013 г. Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150%, а касовите обеми са нараснали 7 пъти.
„Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа“, коментира Екатерина Кирилова, директор Клонова мрежа в УниКредит Булбанк.
С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, УниКредит Булбанк прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност.