Израелската платформа Sellavi стартира партньорство с УниКредит
Платформата за създаване и обслужване на интернет магазини Sellavi и УниКредит Булбанк стартират съвместно партньорство, което да позволи на различни компании, ориентирани в сферата на онлайн търговията, да разгърнат пълния си потенциал. С подкрепата на УниКредит Булбанк клиентите на онлайн платформата могат да се възползват от услугата за виртуален ПОС, предоставящ онлайн плащане с платежни карти. Избралите да се възползват от предложението, ще получат и 0% такса транзакции за първата една година, което ще улесни продажбите и ще позволи достигане до повече клиенти.
Създадена през 2015 г. в Израел, Sellavi оперира на българския пазар от края на 2022 година. Онлайн платформата за електронна търговия извършва дейност на 27 пазара в цял свят и обслужва над 75 млн. потребители на месец като хиляди предприемачи могат да продават своите продукти, независимо oт размера на бизнеса или тяхната сфера.
Sellavi e платформа за самостоятелна изработка на онлайн магазини, която позволява на търговци от всякакви сфери да създадат електронен магазин в рамките на един час, без да са им необходими технически познания. С помощта на иновативния си софтуер, Sellavi предлага на бизнесите лесни и удобни решения за изграждане на сайт с автоматизирани онлайн процеси и широк набор от функционалности. Търговците могат да се възползват от вградени интеграции с най-съвременните инструменти за маркетинг, продажби и доставка, и лесен за управление административен панел.
Сред основните предимства на платформата е елиминирането на сложните технически процеси при създаване на онлайн магазин. По този начин услугата освобождава ценно време и ресурси на предприемачите, което те могат да съсредоточат върху развитието на своя бизнес. За собствениците с наличен онлайн магазин това включва възможността за безпроблемна миграция на техния сайт към услугите на платформата.
Тенденцията все повече компании да се ориентират към развитието на онлайн магазини по всичко личи, че ще запази устойчив ръст. По данни на годишния доклад на E-commerce Europe обемът на B2C (бизнес към краен потребител) електронната търговия на продукти и услуги в България през 2022 г. е достигнал 1.64 млрд. евро.
Междувременно според Националния статистически институт на страната през 2022 г. 87.3% от домакинствата в България имат достъп до интернет в домовете си, което е с 3.8 процентни пункта повече в сравнение с предходната година. Запазва се тенденцията на ежегодно нарастване на относителния дял на домакинствата с достъп до интернет, като през периода 2013 - 2022 г. относителният им дял се е увеличил с 33.6 процентни пункта. През 2022 г. 23.9% от лицата пазаруват онлайн за лични цели, като за петгодишен период относителният им дял се е увеличил почти два пъти.
Партньорството между Sellavi и УниКредит Булбанк ще предостави на търговците цялостно решение, с което да изградят стабилно присъствие в онлайн пространството. Сътрудничеството има за цел да позволи на бизнеса, независимо дали е малък или голям, нов или установен, да увеличи продажбите си и да достигне до нови клиенти лесно и сигурно.