След като придоби Сердика Център и Парадайз Мол в София и обяви планове за строителството на нов търговски център в Пловдив, от Nepi Rockcastle купиха още един мол в Унгария.

Сделката на стойност 254 млн. евро превръща южноафриканският фонд в най-големия собственик на търговски площи в Будапеща.

Молът Mammut успява да привлече по 15.6 млн. посетители на година.

По данни към 30 юни, Nepi Rockcastle притежава портфолио от имоти на стойност 5.3 млн. евро. С най-голям дял в порфейла на фонда са именно търговските площи, следвани от офисите и индустриалните имоти.

Nepi вече разполага с молове в Румъния, Полша, Словакия, а също Унгария и България.

Фондът участва и в строителството на нови площи на стойност 1.3 млрд. евро.

Точно преди година Nepi купи и втория по големина мол в унгарската столица за 275 млн. евро. Будапеща с нейните 1.7 млн. души население е най-популярният и богат град в страната.

Nepi Rockcastle се формира през 2017 г. след сделка между румънската група Nepi и полската Rockcastle.