Моника Кадоган: Vivre очаква ръст от 30% на продажбите у нас през 2021 г.

3518
Моника Кадоган: Vivre очаква ръст от 30% на продажбите у нас през 2021 г.

Започнахме бизнеса през 2012 г. в Румъния.

Днес България е много важен пазар за нас, каза Моника Кадоган, главен изпълнителен директор и съосновател на Vivre, по време на своето участие в 12-ото издание на Шумът на парите.

Vivre навлиза в България през 2013 г., заедно с Унгария. Днес компанията вече продава в Полша, Хърватия, Словакия, Словения, Чехия и Гърция.

„Румъния и България са доста близки, хората са доста отворени за изпробването на нови неща, като онлайн търговия. Освен това – тези държави все още нямат толкова конкуренция в офлайн магазините, тъй че потребителите нямат тези опции и им е изключително интересно да пробват онлайн пазаруването. Искахме да предоставим на потребителите възможностите, които има и в западните държави", каза още Кадоган.


В момента Vivre е на 9 пазара, като за деветте години на своето съществуване е обслужила 1.1 млн. потребители с общо 6.3 млн. поръчки. Общите продажби на компанията до момента възлизат на 261 млн. евро.

„Ние сме онлайн платформа, от която можеш да купиш всичко за вкъщи – от дивани, маси, домашни потреби до текстилни продукти и се радваме, че имаме доста продажби в тези 9 години“, каза още тя.

Кадоган допълни, че продажбите в България за последните 8 години възлизат на 45 млн. евро, като общият брой на клиентите е 197 000, а поръчките – 1.2 млн. броя.

„Имаме ясна представа за пазара, както и за нуждите и желанията на клиенти“, допълни още тя.

Основателят на Vivre прогнозира, че през 2021 г. целта за България е да се увеличат продажбите с около 30%, както и да се достигне до повече от 280 000 клиенти.

На въпрос относно разплащанията, Кадоган каза, че през от 2013 г. насам се наблюдава стабилен ръст в онлайн плащанията, като особено по време на пандемията този дял се е увеличил значително, тъй като хората не искаха да общуват и да са в тесен контакт с куриера или да докосват парични средства.

„Правим всичко възможност да се превърнем в предпочитана дестинация за покупката на всичко за дома – домашни потреби, декорация и т.н. Освен да купиш каквото искаш, при нас можеш да получиш и вдъхновение при дизайна на дома", каза още тя.  

Българският бизнес

Всичко по темата Шумът на парите 2021

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg