Най-голямата агенция за недвижими имоти в света Century 21 реши през 2009 г. да премине изцяло към рекламиране на продаваните обекти в Интернет. Вицепрезидентът Бевърли Торн обясни решението с необходимостта от една страна разходите да бъдат намалени, а от друга- с високата ефективност на рекламата в Интернет, тъй като повечето хора търсят жилища именно по този начин.

Данните на NAR (National Association of Realtors) показват, че 87% от купувачите на жилища в САЩ използват интрнет услуги при избора на имот.

През миналата година разходите за реклама в интернет на Century 21са били едва 10%, но изследванията, направени от самата компания, са показали, че това е бил най-ефективният начин за достигане до потенциалните клиенти.

"Гланцираните издания и радио рекламите работят основно върху изграждането на имидж на самата компания, а не върху продажбата на конкретен обект. Външната реклама е достатъчно ефективна, когато става дума за конкретна акция- разпродажба, сезонно намаление. Затова интернет-рекламата, според мен, е най-ефективна", обяснява Бевърли Торн.

Проучването е показало, че сред различните видове реклама в интернет най-ефективна е банерната, следвана от тази в блоговете, на трето място са съобщенията в сайтове, посветени на почивки, яхти, предмети на лукса.

Според пр-стратегията, създадена от Century 21, най-ефективно е следното разпределение на средствата: 40-50% за интернет реклама, 10-20% за външна реклама, 10-20% за тематични издания, телевизия и радио и 10% за различни мероприятия, участия в изложения и indoor-реклама.