Софийският InterContinental в Топ 3 по качество на обслужване

748
Софийският InterContinental в Топ 3 по качество на обслужване

© Pixabay/Галакси Инвестмънт Груп

Страната ни е дестинация, позната на американските потребители предимно за културен, природен, еко- и орнитоложки туризъм. Възможностите, които ние предлагаме, обаче са много повече и има огромен потенциал и отлични перспективи да увеличим туристите от двете страни.

Това стана ясно от провелия се българо-американски туристически форум, на който си дадоха среща министърът на туризма Николина Ангелкова, посланикът на САЩ в България н. пр. Ерик Рубин, зам.-кметът на София д-р Тодор Чобанов, представители на Националния борд по туризъм, Българската стопанска камара, Български съюз по балнеология и СПА туризъм, представители на бизнеса и др.

Министърът на туризма Николина Ангелкова отбеляза рекордните резултати в сектора, постигнати съвместно с бизнеса и общините през последните години след създаването на самостоятелното Министерство на туризма.


„Чуждестранните туристически посещения през миналата година за първи път надхвърлиха границата от 9 млн. и бяха над 9.2 млн. В страната бяха реализирани 27 млн. нощувки в местата за настаняване с поне 10 легла и тя зае позиция сред топ 5 в общността  по ръст на нощувките според Евростат.

Приходите надхвърлиха общо 8.4 млрд. лв. Това показва колко е важен туризмът за нашата икономика и сме готови да обменяме повече добри практики, които да утвърдят България като дестинация с високо качество на услугите и гостоприемност“, акцентира министърът.

„България е скритият диамант на Балканите. Страната ни е позната с невероятните си плажове, минералните си извори, четирите си сезона, с културата, която има над 10 хил. години история. Ние имаме какво да предложим на чуждестранните туристи. Ето защо промотирането на страната като дестинация е ключова предпоставка за успешното позициониране на българския туристически пазар“, това сподели по време на форума Живко Иванов, директор Управление на активи в Галакси Инвестмънт Груп.

Той допълни, че американският пазар е изключително важен за страната ни. „Това са нашите бизнес туристи, това са инвеститорите и компаниите, които виждат в лицето на България една модерна страна, която може да даде един успешен продукт не само в туризма, но и във всяка сфера.

Галакси Инвестмънт Груп има дългогодишен опит именно в привличането на големи международни имена, като инвестиционният портфейл на компанията през годините включва брандове, като InterContinental Sofia, Hilton Sofia, Radisson Blu, Barceló Royal Beach и др.

Това са висок клас активи с изключителен потенциал, които оказват силно положително влияние върху имиджа на страната. Смело мога да кажа, че след откриването на InterContinental например, туристите у нас получават обслужване на световно ниво, а хотелът в София е на трето място по качество на услугата сред общо 150-те най-луксозни обекта от веригата в Европа.

Той привлича интереса на много нови чуждестранни посетители, включително на дългогодишните гости на веригата от цял свят, дипломати и представители на високопоставени международни делегации“, допълни Иванов.

В рамките на форума експертите обсъдиха още идеи и механизми за повишаване на интереса към страната ни и засилване на двустранния туристопоток.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg