Софийският InterContinental в Топ 3 по качество на обслужване

417
Софийският InterContinental в Топ 3 по качество на обслужване

© Pixabay/Галакси Инвестмънт Груп

Страната ни е дестинация, позната на американските потребители предимно за културен, природен, еко- и орнитоложки туризъм. Възможностите, които ние предлагаме, обаче са много повече и има огромен потенциал и отлични перспективи да увеличим туристите от двете страни.

Това стана ясно от провелия се българо-американски туристически форум, на който си дадоха среща министърът на туризма Николина Ангелкова, посланикът на САЩ в България н. пр. Ерик Рубин, зам.-кметът на София д-р Тодор Чобанов, представители на Националния борд по туризъм, Българската стопанска камара, Български съюз по балнеология и СПА туризъм, представители на бизнеса и др.

Министърът на туризма Николина Ангелкова отбеляза рекордните резултати в сектора, постигнати съвместно с бизнеса и общините през последните години след създаването на самостоятелното Министерство на туризма.

„Чуждестранните туристически посещения през миналата година за първи път надхвърлиха границата от 9 млн. и бяха над 9.2 млн. В страната бяха реализирани 27 млн. нощувки в местата за настаняване с поне 10 легла и тя зае позиция сред топ 5 в общността  по ръст на нощувките според Евростат.

Приходите надхвърлиха общо 8.4 млрд. лв. Това показва колко е важен туризмът за нашата икономика и сме готови да обменяме повече добри практики, които да утвърдят България като дестинация с високо качество на услугите и гостоприемност“, акцентира министърът.

„България е скритият диамант на Балканите. Страната ни е позната с невероятните си плажове, минералните си извори, четирите си сезона, с културата, която има над 10 хил. години история. Ние имаме какво да предложим на чуждестранните туристи. Ето защо промотирането на страната като дестинация е ключова предпоставка за успешното позициониране на българския туристически пазар“, това сподели по време на форума Живко Иванов, директор Управление на активи в Галакси Инвестмънт Груп.

Той допълни, че американският пазар е изключително важен за страната ни. „Това са нашите бизнес туристи, това са инвеститорите и компаниите, които виждат в лицето на България една модерна страна, която може да даде един успешен продукт не само в туризма, но и във всяка сфера.

Галакси Инвестмънт Груп има дългогодишен опит именно в привличането на големи международни имена, като инвестиционният портфейл на компанията през годините включва брандове, като InterContinental Sofia, Hilton Sofia, Radisson Blu, Barceló Royal Beach и др.

Това са висок клас активи с изключителен потенциал, които оказват силно положително влияние върху имиджа на страната. Смело мога да кажа, че след откриването на InterContinental например, туристите у нас получават обслужване на световно ниво, а хотелът в София е на трето място по качество на услугата сред общо 150-те най-луксозни обекта от веригата в Европа.

Той привлича интереса на много нови чуждестранни посетители, включително на дългогодишните гости на веригата от цял свят, дипломати и представители на високопоставени международни делегации“, допълни Иванов.

В рамките на форума експертите обсъдиха още идеи и механизми за повишаване на интереса към страната ни и засилване на двустранния туристопоток.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...