Българска софтуерна компания стана лидер сред стартъпите в Европа

971
Българска софтуерна компания стана лидер сред стартъпите в Европа

© CloudCart

По време на тазгодишното издание на най-влиятелното технологично събитие за стартъпи в Централна и Източна Европа - Podim DX, сред 800 други участници, отличена с приз беше българската софтуерна компания CloudCart.

Последният кръг на конкурса (от общо 5) и церемонията по награждаването се проведоха в комплекс Maribox в Марибор, Словения, където родните експерти в електронната търговия бяха избрани сред останалите 5-ма финалисти.

На формата присъстваха лично Николай Илиев - главен изпълнителен директор на CloudCart, както и маркетинг директорът на компанията - инж. Евгени Йорданов.


По време на кратка презентация, изнесена пред всички 350 присъстващи на живо инвеститори, бизнесмени, участници и посетители, те разказаха за иновативния си бизнес модел и кои са основните предимства на платформата за електронна търговия.

“За целия ни екип е изключително голяма чест и огромно вълнение, че спечелихме тази награда. Помогнахме на хиляди търговци на българския пазар да се дигитализират и да бъдат успешни, затова съвсем естествено следващата ни цел стана Европа. След като получихме това признание, вече съм сигурен, че все повече се доближаваме до нея”, коментира Николай Илиев.

Като победител в Podim Pitching Competition 2022, екипът на CloudCart България ще има възможността да участва в тридневния формат с технологична насоченост Podim London Springboard, който ще се проведе тази есен в Лондон. На софтуерната компания се предоставя и място в Bootcamp – структурирана програма, която дава достъп до много практически знания за набирането на инвестиции.

В технологичен аспект от CloudCart споделиха, че ще продължават да следват своята мисия да подпомагат развитието на електронната търговия в Европа със създаването на множество партньорства, автоматизации, интеграции и най-вече - първия по рода си за страната ни 360° маркетплейс за услуги в сферата на електронната търговия.

Тъй като платформата е силно маркетингово ориентирана, най-новата й услуга цели именно да улесни предприемачите в правенето на онлайн маркетинг, чрез подобрения и автоматизации с AI (изкуствен интелект). За да се отговори на нуждите на сектора, е създадена и новата инфраструктура, която позволява на търговците лесно да управляват дигиталните си маркетингови активности от едно място - административния панел на електронния им магазин.

С CloudCart Campaigns те ще могат да изпращат продажбени оферти, базирани на действията на потребителите, през различни канали за комуникации, като за начало са имплементирани Viber, Email и SMS.

И както досега, един от основните приоритети на софтуерната компания остава постигането на най-доброто обслужване в сектора на онлайн търговията, чрез създаване на трайни взаимоотношения между SME търговците и техните клиенти, в една сигурна и иновативна среда.

Инж. Евгени Йорданов е един от лекторите на Шумът на парите 2022. Той ще вземе участие в панел E-Commerce, който стартира в 15.10 часа на 7 юни. Събитието ще се проведе в Sofia Event Center. 

Лекторите на Шумът на парите 2022: Евгени ЙордановЕлектронната търговия в България - какви са тенденциите, иновациите и бъдещето й?

Повече информация и програмата ще откриете тук.

Билети ще намерите тук

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg