Японската компания, която стои зад марката Hello Kitty, сключи лицензионно споразумение в Китай, след като един от не толкова известите й герой придоби голяма популярност в страната.

От Sanrio обявиха, че подразделение на гиганта в електронната търговия Alibaba ще получи ексклузивни права в Китай за производството и продажбите на 26 от нейните герои.

Сделката става факт, след като приличащият на дяволче заек Kuromi на Sanrio се появи във видео в социалните медии, което стана изключително популярно.

Акциите на Sanrio поскъпнаха с близо 14% в Токио днес.

Снимка: Sanrio

От компанията обявиха, че петгодишното споразумение с Alifish - поздразделението за лицензионни и развлекателни дейности на Alibaba, "ще разрастне допълнително марката Sanrio и стойността на героите й на китайския пазар ".

Сделката включва 26 герои, които Sanrio е проектирала, в това число Hello Kitty, нейната най-дбра приятелка My Melody и Kuromi.

По-рано през годината Kuromi придоби популярност в Китай, след като инфлуенсър танцува в облекло, вдъхновено от героите на Sanrio.

Видеото в Douyin - китайската версия на TikTok, беше пуснато от профила Helenoftroy, който има над 14 милиона последователи.