Първият по рода си в София онлайн супермаркет Най-Маг започна официално своята дейност на 22 октомври 2007 година. Eлектронният супермаркет предлага хранителни стоки и стоки от първа необходимост доставени директно до вратата на дома или офиса в ден и час пожелан от клиента.

„Най-Маг” ООД е част от групата на Бианор и е най-новият проект на акционерното дружество.

„Най-Маг е уникален за София електронен супермаркет. В световен мащаб този тип търговия се развива с бързи темпове, които вярвам ще се отразят и на нашия пазар”, каза Костадин Йорданов, изпълнителен директор на „Бианор” АД. „Проектът стартира на територията на София, но в плановете за развитието му се предвиждат и други големи градове в страната”, добави Йорданов.

Най-Маг е продукт на техническата експертиза на Бианор и опита в сферата на услугите на мениджмънта на компанията. Софтуерната инфраструктура и интернет страницата са разработени от „Некстборн” ООД – компания от групата на Бианор и носител на три награди за уеб дизайн от Международния медиен фестивал „Златния чадър”, Албена.

„Най-Маг има за цел да превърне пазаруването в бързо и лесно занимание, което пести време и енергия в забързаното ни ежедневие. Бихме искали да бъдем от полза за всички, които са осъзнали, че времето е един от най-ценните ресурси в съвременния свят”, каза Атанас Георгиев, управител на „Най-Маг” ООД.