X (Twitter) премахва заглавията на новинарските статии
X (известна като Twitter) променя начина за споделяне на новинарски статии в платформата, като заглавията вече няма да се появяват в публикациите.
Собственикът Илон Мъск потвърди, че планира промяната още през август, като заяви, че тя "значително ще подобри" външния вид на споделяните новинарски статии.
Рекламите в платформата обаче все още ще бъдат визуализирани със заглавия, съобщава Euronews.
Представител на отдела за връзки с обществеността на социалната медия изпрати автоматичен отговор на молбата на Euronews за коментар по темата: "Сега съм зает, моля, проверете по-късно."
Големите промени в платформата започнаха още след като Мъск я купи миналата година, припомня медията.
През лятото той я ребрандира като X и премахна емблематичното лого – синя птичка, асоциирано с Twitter.
Освен това намали модерацията на съдържанието, замени съществуващата система за верификация на Twitter с платена абонаментна услуга и уволни по-голямата част от служителите в платформата.
Милиардерът отдавна критикува големите новинарски компании.
След като пое управлението на Twitter миналата година, той спря акаунтите на някои известни журналисти, но по-късно ги възстанови, припомня Euronews.