Тази година за първи път на Супербоул ще има реклами на криптоиндустрията
Криптовалутите достигнаха и до големия финал по американски футбол, известен като Супербоул.
Зрителите на Супербоул са свикнали да гледат реклами на бира Budweiser и на Coca-Cola по време на най-голямото единично спортно събитие в САЩ.
Сега обаче биткойнът и етерът ще получат известно рекламно време, за да блеснат.
За първи по време на Супербоул, докато отборите на Синсинати Бенгалс и Лос Анджелис Рамс се борят за трофея „Ломбарди“, ще бъдат излъчени реклами на криптоборси.
NBC, която е партньор на НФЛ и ще излъчва Супербоул, обяви, че няколко 30-секундни реклами за тазгодишния мач са били продадени за по над 7 млн. долара, което представлява увеличение от 20%, в сравнение с 2018 г.
Една от компаниите, които са платили милиони долари за реклама по време на Супербоул, е криптоборсата FTX, пише MarketWatch.
Главният изпълнителен директор на FTX Сам Банкман гледа на аудиторията от близо 100 милиона зрители на Супербоул като на добър начин да запознае масите със своята компания и с криптовалутите като цяло.
“Няма по-голямо събитие от Супербоул, което да бъде използвано за изпращане на послание,” казва Банкман относно закупеното рекламно време. FTX също така подписа рекламни договори с популярни спортисти, като Том Брейди и Стеф Къри.
Crypto.com се присъединява към FTX и също ще има реклама по време на големия финал. Базираната в Сингапур компания продължава със сериозните разходи за маркетинг, които включват спонсорски договор на стойност 175 млн. долара с UFC, както и сделка за 700 млн. долара за преименуването на една от най-популярните спортни зали в САЩ.
В неделя Crypto.com може да покаже своята популярна реклама с участието на актьора Мат Деймън.
От Wall Street Journal първи информираха, че FTX и Crypto.com купуват рекламно време за Супербоул. Всъщност, 40% от тазгодишните реклами по време на мача, който ще започне около 1.30 часа българско време през нощта в неделя срещу понеделник, идват от нови рекламодатели, сред които са FTX и Crypto.com, информира NBC.
Въпросът обаче е, защо, след като криптовалутите съществуват от години и стават все по-пулярни, тези криптоборси чак сега се включват с реклами за Супербоул и други маркетингови инициативи по света?
Отговорът може би се крие в това, че криптоборсите изглежда са установили, че спортът и спортните събития са мястото, където са техните идеални клиенти и най-големи почитатели.