Представете си, че суперзвезда от ранга на Леброн Джеймс промотира бизнеса ви. Това би било като сбъдната мечта за повечето собственици на малък бизнес. Е, за един от тях това ще се превърне в реалност, пише CNBC.

В нов конкурс, започнал от вчера, собствениците на бизнеси от САЩ ще могат да публикуват 23-секундно видео с хаштаг #PitchLeBronContest в Twitter и Instragram, с което да участват за спечелването на рекламни постове от страна на “Кралят“, както често е наричан баскетболистът.

В момента той разполага с 32 млн. последователи в Twitter и 23 млн. фена във Facebook, където ще бъде излъчена рекламата на спечелилия.

Но може би се чудите защо видеото трябва да е точно 23 секунди? Е, това е номерът, с който в момента играе Леброн Джеймс, който често е свързван и с Майкъл Джордан.

В скорошно интервю Джеймс споделя, че най-много се мотивира от един „призрак“, когото преследва. Този „призрак“ играеше в Чикаго, споделя той, като има предвид, че Джордан е спечелил шест титли с „биковете“ спрямо три за момента от страна на LJ.

В конкурса могат да участват собственици на малък бизнес с до 250 служители. Във видеото всеки от тях ще трябва да обясни защо подкрепата на Леброн Джеймс е от значение за бизнеса му.

Конкурсът продължава до 18 август, а победителят ще бъде обявен на 23 август. Той ще получи и 15 спота в CNBC, както и реклама в социалните канали на медията.