14-годишен отказа оферта от 30 млн. долара за своята компания

33438
14-годишен отказа оферта от 30 млн. долара за своята компания

Тейлър Розентал дори не е достатъчно голям, за да шофира кола, но вече е отхвърлил оферта на стойност 30 млн. долара за закупуването на неговата стартъп компания RecMed, информира CNN Money.

Розентал е готов за голямата игра. Тази седмица 14-годишният тийнейджър показа своята стартъп идея – вендинг машина за продукти за оказване на първа помощ, на конференцията TechCrunch Disrupt в Бруклин, Ню Йорк.

Младият предприемач не изглежда притеснен. Той всъщност очаква пътуването от своя роден град Опелика, Алабама. Това обаче си е голяма стъпка за него.

"Казаха ми, че съм най-младият човек, приеман някога на това събитие," казва Розентал.

Неговата компания RecMed, която той стартира през 2015 г., вече привлича вниманието. Той е набрал 100 000 долара от бизнес ангели и е отхвърлил оферта на стойност 30 млн. долара за откупуване на идеята му, пише CNN Money.

RecMed започва като проект в осми клас в часовете по предмета Млади предприемачи.

"Трябваше да представим бизнес идея," казва той. Розентал, който е част от бейзболния отбор на своето училище, веднага имал такава идея.

"Всеки път, когато пътуваме за турнир по бейзбол в щата Алабама, забелязвах, че някое дете се контузва, а родителите не могат да намерят бинтове и лепенки. Исках да разреша този проблем."

Първоначалната му идея била за подвижен магазин, който да се организира по време на бейзболните турнири и където да се продават неща за първа медицинска помощ. Той опитва и бързо осъзнава, че това не е най-добрият модел.

"Установихме, че струва прекалено много, за да плащаме на хора минималната заплата, за да работят по шест часа по време на бейзболни турнири," казва той. След това му идва идеята за вендинг машини.

Вижте още: Как на 16 г. се изкарват 1 млн. долара от препродажба на кецове

Розентал изготвя дизайн и се консултира с родителите си, които работят в сферата на медицината.

До декември той вече имал работещ прототип и патент за своето изобретение.

Розентал използва черен, червен и бял – цветовете на неговото училище, в дизайна на машините.

Потребителите могат да избират между две опции: предварително опаковани комплекти за първа помощ за справяне с проблеми като слънчеви изгаряния, порязвания, мазоли и ужилвания от пчела (те струват между 5.99 и 15.95 долара). Те също така могат да си купят поотделно продукти като лепенки, гумени ръкавици, антибактериални кърпички и марли, които струват между 6 и 20 долара.

Розентал се надява да започне да използва своите машини тази есен. Според него употребата им е оправдана в "райони със струпвания на много деца", като увеселителни паркове, плажове и стадиони.

Той казва, че вече има поръчка от увеселителнителните паркове Six Flags за 100 машини.

RecMed ще печели пари, като продава машините, които струват по 5 500 долара, както и от такси за презареждането им. Розентал също така казва, че е отворен към идеята за поставянето на реклами върху машините.

"Тейлър прекарва всяка минута извън училището в работа по RecMed," посочва Кайл Сандлър, основател на стартъп инкубатора Round House. "На миналата Коледа трябваше да го изритаме насила от офиса. Толкова концентриран е."

Розентал споделя, че иска да се занимава с бизнес и че следването в университет ще му помогне. "Бих искал да уча в университета Нотр Дам, защото имат страхотна програма, а и съм почитател на техния футболен отбор," казва той.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg