Когато Катрин, херцогинята на Кеймбридж, облече нещо - почти всяка дреха или аксесоар се продава за минути.

Това се нарича "Ефектът на Кейт Мидълтън" и се отнася до всичко - от чорапогащи до официални рокли, посочва T+L.

Влиянието й върху модата и тенденциите е наистина впечатляващо - но изглежда, че първото място в класацията на най-влиятелната в тази сфера кралска особа вече е узурпирано.

Според ново проучване на гиганта в търговията eBay, кралската перона с най-голямо влияние върху търсенето и продажбите е малката принцеса Шарлот.

Говорител на компанията заявява за списание Hello!, че жълтата жилетка, с която тя е облечена на официалната снимка по повод втория й рожден ден, е предизвикала най-големия скок в търсенето на дрехи, носени от кралски особи.

Публикация, споделена от Kensington Palace (@kensingtonroyal) на

Шарлот раздвижи сериозно трафика на eBay с тоалетите си още веднъж през лятото, когато се присъедини към родителите си за официално посещение в Германия.

"Това е най-младото поколение кралски величия, които наистина генерират задължителните модни артикули - и карат ново поколение пазаруване от eBay", посочва Мъри Ламбъл, вицепрезидент на онлайн гиганта.

И все пак, Шарлот не е единствената със сериозно влияние върху модата в блитанското кралско семейство. Както отбелязва Huffington Post, Джордж също е доста популярен в света на модата.

Например феновете му се побъркаха по очарователния син джъмпър, който носеше по време на кралското турне в Канада през 2016 г.

Публикация, споделена от Kensington Palace (@kensingtonroyal) на

Дори потенциални кралски величия, като Меган Маркъл, изглежда оказват голямо влияние върху тенденциите. AOL отбелязва, че всичко, което тя е носела на Invictus games, които изгледа с принц Хари, вече е разпродадено.

Според Vanity Fair обаче, влиянието на Кейт Мидълтън не намаляна и едва ли ще изчезне.