Националният превозвач на Хонконг Cathay Pacific стана обект на подигравки, след като авиокомпанията изписа грешно собственото си име на един от своите самолети.

В социалните медии се появи снимка на самолета, от дясната страна на който бе изписани името : “CATHAY PACIIC.” с липсваща буква F.

Cathay Pacific, която осъществява полети между Лондон и Хонконг, впоследствие пусна три снимки, на третата от които се вижда как работник се е заел с това да поправи грешката.

Преди това пътници забелязали грешката на международното летище в Хонконг и се свързали с авиокомпанията, която сподели, че пропускът не е бил целенасочен.

Инженер в свързаната с Cathay Pacific - Haeco, обаче е споделил пред South China Morning Post, че грешката, чието поправяне може да струва хиляди долари, изглежда сякаш е била нагласена.

“Разстоянието между буквите изглежда прекалено точно, за да е неволно допуснато,” казва той. “Според мен, трябва да има празно място между буквите, ако това е било неволна грешка.”

Независимо дали това е било маркетингов трик или не, потребители на Twitter не пропуснаха възможността да се пошегуват с авиокомпанията.

Cathay Pacific, която е основана през 1946 г., е превозила 34.8 млн. пасажери през миналата година, заедно с дъщерната си компания Cathay Dragon. Тя лети до 76 дестинации по света, в това число градове в Европа, Азия и Австралазия. Авиокомпанията има споразумение за споделено обслужване на полети с British Airways.

Името на Cathay Pacific идва от Cathay, което е древното име на Китай - China, и Pacific, тъй като един от основателите й през 1946 г. се надявал един ден компанията да лети през Тихия океан - нещо, което тя постигна през 70-те години на миналия век.