Бум на пластичните операции заради работата от вкъщи и социалните мрежи
Пластичната хирургия процъфтява през последното десетилетие.
Поп културата и социалните медии повлияха на едно ново поколение в САЩ, което се гордее с козметичните си подобрения и говори открито за тях.
През 2020 г. обаче нещата тръгнаха надолу. Болниците и болничните и здравни центрове затвориха, служители бяха освободени, а хирургическите процедури по желание бяха спрени.
Индустрията на пластичните операции обаче направи силно завръщане.
Експерти говорят за феномен, който наричат “Ефектът на Zoom” или “Zoom Бум.” Ограниченията заради COVID-19 преместиха личните срещи и социалните събития във видеоконферентните разговори, което направи повече хора суперкритични към техните лицеви черти.
Това неудовлетворение доведе до много по-голям интерес към пластичната хирургия в областта над рамената.
Някои пациенти бяха мотивирани от времето, което прекарват у дома. Това, че някои работодатели позволяваха на служителите да работят дистанционно, даваше възможност на пациенти да се възстановяват след такива процедури, без да се налага да си вземат отпуск.
Все повече хора се подлагаха на процедури за неща, които се скриват от техните маски, така че да могат да се възстановяват под прикритието им. Пластични хирурзи отчитат и ръст в броя на пациентите, които се подлагат на процедури над носа, тъй като тези черти на лицето изпъкват повече, когато човек носи маска, пише CNBC.
Голямо влияние за нарасналия интерес оказват и финансите. Заради ограниченията за придвижване много кандидати за пластични операции бяха спестили значителни средства за своята мечтана процедура.
Лекари твърдят, че бъдещето на пластичната хирургия е повече пластична хирургия. Тъй като козметичните процедури се усъвършенстват, стават по-достъпни и вече не са толкова табу, бумът по време на COVID-19 е само началото.