Дори и на диета, можете да ядете повече от тези 7 храни

13271
Дори и на диета, можете да ядете повече от тези 7 храни

Повечето от нас знаят, че умереното хранене е важна част по пътя към здравословния живот. Но за голяма част от хората това означава по-малко храна. И все пак тези ограничения за по-малко се отнасят само за изкушаващите сладки или мазни храни.

Но често това се възприема и като ограничение на здравословните. Така, след няколко дни на силни ограничения, се нахвърляме върху любимите си храни и всички усилия отиват на вятъра.

Предлагаме ви списък на няколко здравословни храни, от които може да си похапвате спокойно, без да прекалявате, разбира се, и без да се страхувате, че ще качите килограми.

1. Авокадо

Да, авокадото е богато на мазнини. Но не сте ли чули? Мазнините вече не са толкова отричани, особено полезните, които се съдържат в тези плодове. Разбира се, не трябва да изяждате по дузина авокадо на ден, но ако го харесвате, може да си позволите по едно, особено ако се чувствате добре, похапвайки го.

Експертите съветват около 30% от дневния прием на калории да идва от мазнини, което прави около 60 гр на ден за диета с 1800 калории. Едно авокадо съдържа около 30% мазнини, което означава, че ако не приемате други, може да си позволите дори два плода.

 2. Кейл

Знаем, че сте уморени от това да ви повтаряме колко полезно е зелето. Затова не гледайте на него само като на продукт за салата, а потърсете и алтернативи. Например чаша кейл на пара съдържа девет процента от препоръчителния дневен прием калций, 180% от витамин А, 71% от витамин C и 1180% на витамин К.

3. Жълтък

Не започвайте да правите сега омлети само от жълтъци, но поне се откажете само от белтъчините. Жълтъкът съдържа важни нутриенти, като холин и витамин В, и въпреки че до скоро беше набеден, жълтъкът не е причина за лошия холестерол.

Диетолозите дори препоръчват да ядем цяло яйце за здраво сърце. За седмица приемайте по 4 яйца.

4. Нар

Тези малки перлички може да поръсите върху салатата, да сложите в сутрешното мляко с мюсли или в коктейла вечер. Нарът е богат на фибри, които ни държат сити за по-дълго време.

Той е мощен имуностимулант, пълен с антиоксиданти и помага за неутрализиране на свободните радикали.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg