Фарел Уилямс покори Азия с модното шоу „От Хавай до Хонконг“
Творческият директор на мъжката линия на Louis Vuitton Фарел Уилямс сътвори бляскаво модно шоу под светлините на пристанището Виктория в Хонконг.
Американският музикант и дизайнер, който през юни затвори моста Пон Ньоф в Париж, за да представи дебютната си колекция за марката, представи най-новите си визии на фона на един от емблематичните силуети в света, отбелязва CNN.
Моделите дефилираха по открит подиум на Алеята на звездите - хонконгският отговор на холивудската Алея на славата.
Шоуто беше посветено на пътуванията, навсякъде от "Хавай до Хонконг", коментира Уилямс пред CNN. Той описа колекцията като "хиперфокусирана върху денди" стила.
Морската тема на подиума включваше музиканти с моряшки шапки, които свиреха на укулеле, а подиумът беше покрит с пясък и дигитални дисплеи, показващи плискащите се вълни.
Моделите, сред които имаше и представители на хавайските сърфистки общности, се движеха по брега на пристанището в раирани костюми, ветроходни якета, сандали в рибарски стил и тропически флорални мотиви, а свободните силуети и украшенията на Уилямс придаваха на усещането за изискано плажно облекло на тоалетите.
Много от визиите бяха допълнени с морски аксесоари, като чанта Louis Vuitton Keepall 25, ръчно украсена с миди.
След това небето се изпълни с десетки дронове в различни форми, включително логото на марката LVERS - комбинация от класическия монограм LV и думата lovers, философия, която е в основата на концепцията на Фарел Уилямс.
Men's Pre-Fall 2024 Show. Illustrating the connectivity of travel, @Pharrell's collection celebrates nautical signatures and Hawaiian motifs, echoing the Maison's history of voyage. Watch the show at https://t.co/Y8FhwdCIm9#LVMenPreFall24 #PharrellWilliams #LouisVuitton pic.twitter.com/ONaZPnRqI3
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) December 1, 2023
Той заяви, че в миналото е усещал "невероятна подкрепа" от града и през последните години е организирал редица сътрудничества и събития там, включително частна продажба, стартирана от неговата платформа за дигитални търгове Joopiter и бижутера Lorraine Schwartz през март.
"Определено знаех, че искам Хонконг да бъде втората ми спирка след Париж", каза той за графика на своите шоута на Louis Vuitton.
Френският лейбъл назначи Уилямс през февруари след смъртта на неговия предшественик Върджил Абло.
Освен че направи грандиозно ревю на Седмицата на мъжката мода в Париж с оркестър и госпъл хор, Уилямс вече е преосмислил някои от класическите модели на марката - като например версията на чантата Speedy от крокодилска кожа – дизайн, достъпен само за избрани клиенти и на цена от 1 млн. долара (заради което чантата получи прозвището си "Millionaire Speedy").
По-рано тази седмица Dior, собственост на компанията майка на Louis Vuitton - LVMH, обяви, че в началото на следващата година също ще представи своята мъжка колекция в Хонконг, допълва CNN.
Това може да се счита и за своеобразен успех за Хонконг, който се стреми да възстанови международната си репутация на предпочитана дестинация след години на едни от най-строгите ограничения за пътуване в света, въведени заради Covid-19 и противоречив Закон за националната сигурност, който според критиците застрашава политическите свободи и гражданските свободи.
Louis Vuitton открива първия си бутик в Хонконг през 1979 г.
По данни на компанията за пазарни проучвания Euromonitor жителите на града харчат повече за луксозни стоки на глава от населението, отколкото където и да било другаде по света.
Той също така традиционно е популярна дестинация за купувачите на луксозни стоки в по-широкия регион, благодарение на липсата на данък върху продажбите на територията.