Физически най-добре подготвеният човек в света препоръчва 7 храни

18273
Физически най-добре подготвеният човек в света препоръчва 7 храни

© pixabay.com

Професионалният американски кросфит спортист Рич Фронинг, който носи титлата най-добре физически подготвения човек в света, разкри тайната на своето хранително меню.

Фронинг - единственият четирикратен шампион в историята на CrossFit Games, е убеден, че не съществуват продукти, които са способни да се сътвори чудо със здравето или физическата форма. Въпреки това той смята, че определени храни спомагат за бързото възстановяване на силите и поддържането на форма, пише изданието Maxim.

Не мисля, че има задължителни храни, които трябва да се консумират. Мога обаче да назова седем продукта, които влизат в моето меню. Ще обясня и защо залагам на тях. Те ми помагат ефективно да тренирам и да се възстановявам бързо, казва той.

1. Пържола
Говежда пържола – тя е превъзходен източник на качествен протеин. Освен това има превъзходен вкус. Пилешкото и пуешкото месо също са великолепни, но предпочитам говежда пържола, казва Фронинг.

2. Яйца
Те са източник не само на протеин от най-високо качество, но също така съдържат различни витамини и минерали. Важно е да не забравяте, че яйцата са висококалорични, бъдете умерени с тях.

3. Зелени зеленчуци
Броколи, спанак, целина и т.н. Те са отлични нискокалорични продукти, които съдържат витамини, минерали, фитохимични вещества и фибри. Съотношението на полезни съставки и калории ги правят любими за Фронинг, който допълва, че те представляват сериозна част от менюто му.

4. Сладки картофи
За спортиста те са един от любимите му източници на бавни въглехидрати. Помагат му да се възстанови след тежки тренировки. Ориз, макарони и пълнозърнест хляб – те също подхождат за целта.

8 начина, по които саботирате тренировките си За които дори не подозирахте

 

5. Риба
Различните видове риба са отличен източник на протеини и оптимален избор, когато искате да понижите леко теглото си.

6. Спортни добавки
Фронинг предпочита напитките с неголямо количество протеин, които му помагат да бъде енергичен по време на цялата тренировка.

7. Фъстъчено масло
Фъстъкът е отличен висококалоричен източник на полезни за здравето мазнини. Позволява да се удовлетворят потребностите на организма на Фронинг.
Нека бъдем честни, фъстъченото масло е много вкусно, допълва спортистът.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Concepto - подходящата врата за всеки стил на обзавеждане у дома

Дървените интериорни врати Hörmann залагат на висококачествени...