Казват, че парите не купуват щастие, но дали могат да купят любов?

За да дадат отговор на този въпрос, от Business Insider са разговаряли с шест сватовници, които действат глобално и играят ролята на Купидон за заможните хора - от кралски особи до предприемачи и шефове на компании.

Единият от въпросите, на който отговарят шестте сватовници, е по какво се различава това да излизаш с милионер и с обикновен човек. Може би без изненада за никого те се обединяват около тезата, че парите са най-голямата разлика, но някои от другите усложнения са малко по-изненадващи.

Когато в банковата си сметка имаш няколко нули повече от останалите, това ти позволява да харчиш доста повече. Милионерите могат да излизат на скъпи срещи, които обикновените хора не могат да си позволят — тук става въпрос за посещения с частен самолет на Париж или двуседмични ваканции в Бали, като това са реални срещи, за които сватовниците са споделили пред Business Insider.

Богатите също така могат да инвестират в елитни агенции за запознанства, които да им помогнат в търсенето на любовта.

"Парите не са проблем, така че няма ограничения", казва Джанис Спиндъл от Janis Spindel Serious Matchmaking Inc. в Ню Йорк.

Има обаче и някои потенциални усложнения при ходенето по срещи, когато си част от елита на супербогатите.

Например, може да се появи обида, ако единият човек плаща постоянно, казва Мейред Молой, глобален директор на базираната в Лондон елитна агенция за запознанства Berkeley International.

Милионерите трябва също така да обмислят добре дали хората излизат с тях поради грешните причини — парите може да играят роля в привидно романтичния интерес на някого към заможните хора.

"Трябва да определиш дали парите са мотивът, който стои зад техните чувства, или пък те са истински", казва Ейприл Дейвис от Luma Search, която разполага с офиси в САЩ.

Канадските сестри Кардашиян, или как да си хванете милиардерДжиоти и Киран Матару разказват за тъмната страна на луксозния живот и за научените уроци

Милионерите пък е по-вероятно да привличат златотърсачки, ако материалното положение на двамата се разминава значително, смята Ейми Андерсън от Linx Dating, известна като "Купидон на Силицевата долина".

Ролята на елитната сватовница, според самите тях, е да играе ролята на пазител; няколко от тях споделят, че "просто знаят", когато пред тях стои златотърсачка.

Много от тях също така прилагат строг процес на одобрение, когато става въпрос за намирането на партньори за техните заможни клиенти. Например екипът на Андерсън прилага метод, включващ множество стъпки, в това число конкретни въпроси и лични срещи.

Клиентите на Спиндъл са само мъже, а жените кандидатстват да станат членове на нейната агенция, с които мъжете да се срещат. Спиндъл също така предлага и гей подразделение за милионери.

Молбата за кандидатстване и 30-минутното интервю за евентуалните членове включва такси, които служат като бариера за златотърсачки. Таксата за кандидатстване е 25 долара, а интервютата могат да струват от 250 до 1 250 долара.

По време на интервюто Спиндъл придобива представа за потенциалните членове и техния характер, като задава "множество лични въпроси."

Нейната дъщеря Карли, която също работи в компанията, казва пред Business Insider, че парите могат да създаде усещане, че нещо ти се полага по право — мъжете, които са суперуспели, са амбициозни и претенциозни, казва тя.

Не само милиардерите обаче имат високи очаквания към агенциите си за запознанства и тези, с които се срещат.

"Най-богатите може да очакват да подскачаш цял ден, но милионери, които са на много по-ниско ниво, може също да се държат като примадони", казва Пати Стангър от базираната в Лос Анджелис агенция Millionaire's Club.