Pepsi ще използва имиджа на Майкъл Джексън в нова рекламна кампания, съобщи Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Компанията е сключила сделка с управителите на наследството на Краля на попа за глобална маркетингова кампания. Промоцията ще бъде различна в отделните страни, като в нея ще бъдат включени рекламни телевизионни клипове, специални серии опаковки на напитката с лика на Краля на попа и възможността да се свалят от мрежата ремикси на някои от най-известните хитове на покойния певец.

Pepsi не разкрива параметрите на сделката. Кампанията ще бъде част от глобалната маркетингова стратегия на фирмата до края на годината, която има за цел да съживи продажбите на марката и да отвоюва пазарни дялове от конкурента "Кока-кола".

Потребителите в Китай ще бъдат първите, които ще видят новата кампания през следващите седмици, която трябва да съвпадне с 25-ата годишнина от издаването на албума "Bad". Промоцията ще обхване десетки други страни по-късно тази година.

Възобновеното партньорство на Pepsi с Джексън събужда някои неприятни спомени. През 1984 година косата на Майкъл Джексън се подпали по време на снимки за клип на Pepsi в Лос Анджелис.