CBS е продала над 50% от рекламното време за следващия финал по американски футбол, известен като Супербоул, който ще се състои в Ню Орлеанс през 2013 г.

Продадените рекламни спотове могат да достигнат 80% в следващите няколко седмици според Джон Богуш, който оглавява отдела за продажба на реклама за спортни събития на телевизията.

"Пазарът продължава да е доста активен," казва Богуш. "Продали сме над 50% от рекламното време и водим активни преговори с редица хора, които ще ни доближат до 80% до седмица или две".

Темпото на продажбите се диктува от автопроизводителите.

Продажбите на CBS изглежда не са повлияни от направеното наскоро изявление от страна на General Motors, че компанията няма да рекламира по време на мача през 2013 г.

По-рано този месец от GM изтъкнаха като причина за отказа си цената на рекламата, която се смята, че е между 3.7 млн. и 3.8 млн. долара за 30-секунден спорт.

Миналата година NBC успя да продаде между 65% и 75% от рекламата си по за Супербоул до началото на юни.