Световното първенство по футбол ще генерира 1.5 млрд. долара разходи за реклама в глобален мащаб, според доклад на ZenithOptimedia.

Не е изненада, че Латинска Америка ще се възползва най-много от рекламните разходи около световното събирайки общо 500 млн. долара през всички рекламни канали.

Северна Америка и Западна Европа ще бъдат вторите най-големи пазари като всеки регион ще генерира по 300 млн. долара общи рекламни разходи.

Телевизиите ще получат най-голям дял от тези рекламни пари, според ZenithOptimedia. Телевизията все още е водещата платформа за рекламодателите, особено по време на предавания на живо спортни събития. Според някои прогнози обаче рекламните в следващите няколко години ще се наблюдава преливане на част от средства за телевизиите към дигиталните медии.

Разходите за дигитална реклама също ще получат сериозен тласък от Световното първенство.

Дигиталните платформи като мобилна реклама и социални медии са много популярни за реклама по време на спортни събития.