След заявката за нова ера в рекламата: Парис Хилтън спира кампанията си в X
Компанията на Парис Хилтън 11:11 Media прекрати рекламната си кампания в X (Twitter) на Илон Мъск само месец след като обяви ексклузивно партньорство с платформата.
Така тя става поредния бранд, който спира разходите за реклама в X поради опасения за антисемитизъм и пронацистко съдържание.
"11:11 Media взе решение незабавно да изтегли кампанията от платформата", заяви Брус Герш, президент и главен оперативен директор на 11:11 Медия пред CNN.
Решението на Хилтън е удар за X и за главния изпълнителен директор на платформата Линда Якарино, която миналия месец обяви голямата новина за рекламното партньорство с милиардерската наследница.
Сделката, обявена от Якарино като дългосрочно, "официално партньорство" между Hilton, 11:11 Media и X, имаше за цел да създаде "стартова площадка за нови инициативи в областта на видеото и видеото на живо, търговията на живо и много други". Сделката включваше и споразумение за споделяне на приходите между двете страни.
Якарино, бивш шеф на рекламния отдел на NBCUniversal, на която беше възложено да привлече рекламодатели обратно в X въпреки противоречивото управление на Мъск, обяви Хилтън за "кралицата на поп културата" и определи партньорството като "нова ера", която ще се развива единствено в X, припомня CNN.
The queen of pop culture, music, business, and TV is #Sliving on X. @ParisHilton welcome to the @X family, we're excited to launch an official partnership with you and your next-gen media company 11:11. Together we're going to create a launchpad for new initiatives in video and… pic.twitter.com/7ctohyn3Nb
— Linda Yaccarino (@lindayaX) October 2, 2023
Говорител на Хилтън отказа да коментира дали спирането на рекламната кампания означава край на партньорството с X. Говорител на X също не отговори на запитването за коментар.
Хилтън остава активна в платформата чрез личния си акаунт @ParisHilton, където има 16,6 млн. последователи.
Решението на 11:11 Media да изтегли рекламната си кампания от X идва, след като водещи световни компании също спряха рекламните си разходи в X миналата седмица заради опасения от пронацистко съдържание и приемането от Мъск на антисемитска теория на конспирацията в платформата.
IBM спря разходите си за реклама в X, след като доклад на Media Matters показа, че нейна реклама е пусната заедно с пронацистко съдържание в X. Други големи брандове, включително Disney и Paramount, последваха примера, но не посочиха причините за спирането на разходите си за реклама в X.