Супермоделите, които постигнаха успех в бизнеса

Всички знаем за проучвания, които показват, че привлекателният външен вид помага за издигането в кариерата и за по-доброто заплащане. А когато неземна красота се съчетае със съвсем приземен усет за бизнес, ето какво се получава:
Хайди Клум
Момичето в бански от Sports Illustrated, което стана ангел на Victoria's Secret, прибра крилата в гардероба през 2010 г. след 13-годишна кариера и показа типично германска практичност. В момента Хайди Клум работи повече от всякога: води риалити шоу за дизайн в САЩ и Germany's Next Top Model в родината си. Тя има своя ювелирна и козметична марка, две линии облекла за бременни и майки, а през 2010 г. започна сътрудничество с New Balance, с която създадоха линия спортни дрехи, продавани само в Amazon.com.
Жизел Бюндхен
Някога лице на Victoria's Secret, съпругата на футболиста Том Брейди (американски футбол) предизвика спорове с доста крайното си заявление, че жените трябва да бъдат задължени със закон да кърмят. Извън опитите си да заявява гражданска позиция, Жизел се справя доста добре: тя е най-високоплатеният модел в света с годишна „заплата“ от 25 млн. долара на година. Има собствена марка сандали, продавана в над 80 страни. Бюндхен е и собственик на хотел Palladium Executive в Бразилия, а през 2009 г. основа фирмата за екологично чиста козметика Sejaa.
Кейт Мос
Кейт Мос, която постави началото на модата на суперслабите модели през 90-те, успя да превърне своя бохемски стил в истинска марка. Тя създаде своя линия дрехи с веригата магазини Topshop, които от 2007 г. досега са донесли 40 млн. долара.
Самата Кейт Мос получи около 2 млн. долара от печалбата. Като рекламно лице на Versace, Vogue Eyewear и ювелира Дейвид Юрман, се смята, че тя печели 9 млн. долара на година, а според слуховете бизнесът на супермодела тепърва ще се развива към ювелирната и козметична индустрия.
Българският бизнес
- Защо поскъпват имотите в София?
- По-малко от два месеца до 12-ото издание на Шумът на парите
- Как да спестяваме в злато с месечни вноски?