Той не можеше да си позволи Rolex, a сега има цяла бизнес империя

11001
Той не можеше да си позволи Rolex, a сега има цяла бизнес империя

Основавате компания, докато учите и забогатявате. Как ви се струва този план?

През 2011 г. Филип Тисандер инвестира 24 000 долара, за да основе собствена марка часовници. Сега той е на 31 г., а неговата компания генерира по 180 млн. долара приходи годишно от продажбата на часовници с маржин на печалба от над 50%.

Всичко започва с една случайна среща.

Подобно на всички млади шведи, които искат да открият себе си и света, Тисандер  решава да последва тази мечта и заминава за Австралия, след като завършва гимназия. Там той се запознава с модерен англичанин на име Даниел Уелингтън, който носел Rolex с класическа каишка Nato. Тисандер  бил сериозно впечатлен от това и така се родила идеята му за бизнес, както и името на марката Daniel Wellington.

"Осъзнах, че на пазара има място за подобни часовници," споделя той.

Името просто звучало добре за международна марка.

Успехът обаче не идва изведнъж. В Швеция Тисандер  бил уволнен от няколко места и се записва да учи бизнес. Той основава две компании, продавайки вратовръзки и пластмасови часовници онлайн. В годината на неговото дипломиране той използва събраните от предишните му две бизнес начинания 24 000 долара, за да основе трета компания, която се оказва, че ще промени живота му, пише Business Insider.

"Създадох малък онлайн магазин и направих логото сам на Photoshop. След това си разменях различни дизайни със завод в Китай, който произвежда каишките от марката Nato", споделя Тисандер.

Модерните часовници набират огромна популярност не само заради стилния си дизайн и стойността, която представят за парите си, но и заради факта, че Тисандер  успява да се възползва от един пропуск в маркетинговите стратегии на неговите утвърдени конкуренти – социалните медии.

Неговата рекламна кампания се гради на това да привлича, хора с много последователи в социалните медии, които да показват часовниците му. В днешно време сме свикнали с това, но преди няколко години това си беше революционен подход. Сега марката Daniel Wellington има над 2 милиона последователи в Instagram, с което изпреварва значително конкурентите си.

През 2014 г. Daniel Wellington продава над 1 млн. часовници и достига 70 млн. долара продажби. За 2015 г. приходите скачат до 180 млн. долара. С марж на печалбата от над 50%, Тисандер , който е единственият собственик отчита положителен резултат в размер на около 66 млн. долара през миналата година.

Може да се каже, че не е останал без пари, след като купува най-скъпия апартамент в Стокхолм през миналата година.

Жилището с площ от 418 кв. м става собственост на Тисандер срещу 12.8 млн. долара.

Тисандер  казва, че всеки може да стане успешен предприемач, просто е необходимо време и малко късмет.
 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

bako ceko
# 0
09:06 | 16 June 2016
Горкичкия той - не можел да си позволи Ролекс ...
Знам
# 1
18:06 | 15 June 2016
И аз не можех да си позволя кисело мялко пък сега ям таратор. Прогрес му е майката...
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg