Бижутерийната компания на дъщерята на новия щатски президент Доналд Тръмп – Иванка, съобщи, че ще преразгледа политиката си, след като предизвика грандиозен скандал.

Ivanka Trump Fine Jewelry пусна в понеделник рекламен имейл (включително и до медиите) със снимка на Иванка, направена по време на първото телевизионно интервю на баща й след изборната победа за предаването "60 минути" по телевизия CBS.

Дотук нищо притеснително. Мейлът обаче рекламира гривната на марката, която президентската дъщеря носи на ръката си. Бижуто струва повече от 10 хиляди долара.

Това разбуни духовете и повдигна въпроса доколко ще бъде способен Тръмп да разграничи държавните от бизнес интересите си.

Според Абигейл Клем, президент на марката на Иванка Тръмп, писмото е изпратено от добронамерен маркетинг служител в една от техните фирми, който просто е следвал обичайния протокол на компанията.

Клем допълва, че в политиката на Ivanka Trump Fine Jewelry ще бъдат внесени корекции след изборите.

Това не е първият случай, в който Иванка рекламира продукти на компанията си по време на публични прояви на нейния баща. Досега обаче той не заемаше поста президент на САЩ.

Тя вече беше критикувана заради рокля на марката й, която избра да облече по време на Националния конгрес на републиканците. Дрехата, която струва 138 долара, беше разпродадена за часове.

По време на предаването „60 минути“, което е гледано от 20 млн. души, Иванка заяви, че няма да бъде част от администрацията на баща си, а ще се концентрира върху това "да бъде дъщеря".

Освен това тя ще се грижи за бизнеса на Доналд Тръмп, докато той изпълнява функциите си на щатски президент.

Снимка: twitter