Търговската марка на френския застраховател AXA бе оценена на 15.099 млрд. долара, с което се нареди на 49-о място класацията за най-скъпи брандове в света - The BrandFinance Global 500. Въпреки, че е с 19 позиции по-надолу от миналогодишното подреждане, АХА остава най-скъпата застрахователна марка в света за поредна година.

След нея се нарежда марката Allianz, чиято стойност от 10.898 млрд. долара я изпраща на 78-о място в престижната класация.

Сред първите сто компании попада още един застраховател - Generali, който е на 96-о място с марка на стойност 9.487 млрд. долара.

До края на класацията от 500 марки място намират още:

AVIVA - 156-о място и 6.175 млрд. долара оценка;

Swiss Re е на 210-о място с цена от 4.61 млрд. долара;

MetLife - на 217-о място и 4.51 млрд. долара оценка;

AGEON - на267-о място с 3.874 млрд. долара цена;

Manulife Financial - на 386-о място и цена 2.823 млрд. долара

AIG - на 462-о място ибранд за 2.39 млрд. долара.

На първо място тази година е Google, на второ Microsoft, а на трето - Walmart с оценки съответно - 44.294 млрд. долара, 42.805 млрд. долара и 36.22 млрд. долара.

Източник: Insurance.bg