А1 е най-предпочитаната марка сред българските потребители в категория „Телекомуникации и интернет“.

Това показват резултатите от онлайн анкетата „Любимите марки“ за 2023 година.

Класацията се формира на базата на гласове, дадени от потребители в три отделни кръга, които се проведоха през юни. Това е десетото отличие и петото поредно първо място в ежегодната класация за А1.

Тази година почти 62 000 души дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове в потребителската класация, като в първия етап гласоподавателите бяха близо 10 000, във втория – над 22 000, а в трети етап гласувалите са почти 30 000.

А1 спечели първото място с малко над 10 000 гласа или 34% от всички, избрали любимата си телекомуникационна марка в третия финален етап на анкетата.

A1 е „Компания на годината“ за четвърти пореден пътТелекомът беше отличен от журито на конкурса за силните си бизнес резултати през 2022 г.

„С голяма радост и гордост приемаме наградата за най-добра марка в категория „Телекомуникации и интернет“ за пета поредна година. Благодарим на нашите клиенти, които отново избраха A1 България за своя любима марка.

Това признание отразява нашата постоянна ангажираност да предоставяме висококачествени услуги и иновативни решения.

Тези постижения не биха били възможни без усилията на нашите талантливи служители, които с ежедневната си работа отново ни наредиха сред любимите марки в България.”, каза Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“, А1 България.

А1 отчете устойчив ръст на всички основни бизнес показатели Общите приходи на компанията се увеличават с 14,1% до 165,3 млн. евро спрямо същия период на 2021 година

Класацията „Любимите марки” се провежда за 14-та поредна година. За разлика от други класации, тя не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.

По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за марките.