Американската верига за бързо хранене Макдоналдс (McDonald's Corp.) обяви, че продажбите на новoтo й кафе MacCafe и пиле Snack Wraps в САЩ са се увеличили с 6.9 процента през април без отчитане на резултатите на ресторантите, открити през последната година, предаде Асошиейтед прес.

Продажбите на компанията в ресторанти, открити от поне 13месеца, са нараснали с 6.1 процента в САЩ, с 8.4 процента в Европа и с 6.5 на сто в азиатско-тихоокеанския регион, Близкия Изток и Африка.

Общите продажби на групата са спаднали с 1 процент през четвъртия месец на тази година заради високия курс на долара на чуждестранните пазари, особено в Европа, където продажбите на Макдоналдс са се сринали с 11.1 процента. Общите продажбите на групата в САЩ са се увеличили със 7 процента.

На годишна основа продажбите на Макдоналдс в ресторанти,открити от поне 13 месеца, са се увеличили с 5 процента, а общите продажби на компанията са спаднали с 1.7 на сто, уточнява АП.

Източник: БТА