Преди време писахме за Джейсън Садлър - младежът, който във времената на криза измисли невероятен начин да се издържа - като носи рекламни тениски срещу заплащане. Той започна с няколко ангажимента и постепенно, всеки ден в годината му бе зает.

Садлър започва бизнеса си през 2009, нае втори човек през 2010, а в момента търси още четирима за 2011.

За целта желаещите трябваше да пуснат видео CV-та и да докажат потенциала си в социалните мрежи, като генерират възможно най-много коментари от приятели и познати.

Цената за наемане на групата „професионални носачи на тениски" ще варира между 5 и 1 825 долара. Цената нараства с 5 долара от 1 януари (най-евтиният ден) до 31 декември (1 825 долара).

Когато Садлър започва бизнеса, той е таксувал 1 долар за 1 януари и 365 долара за 31 декември.

Стартовата заплата за служителите на Садлър ще бъде 35 000 долара, плюс бонуси.

Садлър може не само да се разхожда с тениската, но и да се снима и да пуска видеа в Youtube и други мрежи. Това е цяла рекламна стратегия, която често се употребява в наши дни. Говори се, че американската риалити звезда Ким Кардашян получава по 10 000 долара, за да пусне съобщение в Twitter касаещо някой продукт.

Садлър е един много прозорлив млад човек, казват от CNBC. В период на криза компаниите свиват разходите си за реклама, но увеличават присъствието си в социалните мрежи.

Рекламата в социалните мрежи се очаква да достигне средно 18% от рекламния бюджет на компаниите в следващите 5 години - това е три пъти повече, отколкото е делът й в момента, се казва в проучвана на Duke University.