Офисите на Colliers International в Централна, Източна и Югоизточна Европа официално приеха новото пазарно позициониране и търговска марка на компанията, включително и обновено лого. Обединяването под една търговска марка е част от кампанията на Colliers International за осигуряване на интегрирани услуги, свързани с недвижимите имоти, както на национално, така и на международно ниво.

„Въвеждането на новата визия е крайната фаза на един процес, който продължи няколко години. Обединяваме редица фирми и услуги под една търговска марка и така ще увеличим възможностите си за предоставяне на специализирани услуги, които да ускоряват успеха на клиентите ни по света", заяви Атанас Гаров, изпълнителен директор на Colliers International за България.

В новата търговска марка е включена и компанията FirstService Real Estate Advisors, която предоставя корпоративни решения и услуги, свързани с управление на имоти и активи, FirstService Williams, FirstService PGP Valuation и PKF Capital - Hotel Brokerage Services. Всички тези фирми вече ще бъдат обединени под името Colliers International.

"Colliers International се фокусира върху ускоряването на успеха - на нашите клиенти, екипи и общности в глобален мащаб", заяви Дъглас Фрай, президент и главен изпълнителен директор на Colliers International. "Работихме неуморно, за да развием нашата платформа и сега светът може да очаква безупречни услуги от единна организация."