Столичанин брои 120 000 лв. за новия Mercedes R-класа на пловдивския панаир. Той харесал колата, след като гледал по телевизията представянето й тази пролет на автосалона в Ню Йорк.

До 40% по-ниски бяха цените на някои марки автомобили на панаира тази година. Това е една от причините по време на изложението да се търсят предимно луксозните модели.

Най-скъпата кола бе продадена от "М Кар" - черно BMW Х6 за 140 000 лв. Peugeot и Fiat отбелязаха над 10 продажби, Volkswagen - 7.

Само през първите два дни Renault и Nissan продадоха пет автомобила, а Skoda - три, на обща стойност 140 000 лв.

40-годишният Станимир Христов от Бургас пък си тръгна от Пловдив с подарък на четири колела. Той спечели лека кола в традиционната томбола на "Автомобилен салон Пловдив".

Талонът с името на призьора и предпочитаната от него марка - Mitsubishi, бе изтеглен сред повече от 50 хиляди анкетни карти, които посетителите на "Есен 2010" попълваха, за да се включат в томболата.

"Двадесет години участвам в панаира като изложител. Сега за първи път дойдох като посетител и спечелих", каза Станимир Христов. Той е бизнесмен, който произвежда велосипеди. Участниците в томболата можеха да избират между 9 различни марки леки коли и едно АТВ.

Източник: в. Стандарт