Най-скъпото рекламно време в света
Шоуто American Idol продължава да е програмата с най-скъпа реклама.
30-секунден клип струва 467 000 долара, което е най-скъпо не само в САЩ, но и в света.
На второ място е Sunday Night Football по NBC с 415 000 долара за 30 секундни реклама.
Налага се уточнението, че класацията е за програма или сериал, които се излъчват редовно. Иначе, най-скъпата реклама в света е на финала на Super Bowl. Тази година 30-секунден рекламен клип по време на спортното събитие струваше между 2.5 и 2.8 млн. долара!
Вижте топ 10 на най-скъпите програми за реклама за САЩ, които са най-скъпи и в света:
1) American Idol (FOX) - 467 617 долара
2) Sunday Night Football (NBC) - 415 000 долара
3) Сериалът Glee (FOX) - 272 694 долара
4) Family Guy (FOX) - 259 00 долара
5) The Simpsons (FOX) - 253 170 долара
6) Д-р Хаус (FOX) - 226 180 долара
7) Анатомията на Грей (ABC) - 222 113 долара
8) The Office (NBC) - 213 617 долара
9) Отчаяни съпруги (ABC) - 210 064 долара
10) Двама мъже и половина (CBS) - 206 722 долара