American Idol носи 7.11 млн. долара от реклами на 30 минути
Когато става въпрос за привличане на рекламодатели, никой не може да се мери с American Idol.
Три пъти на седмица шоуто привлича милиони зрители пред екраните.
През 2010 г. America Idol донесе 7.11 млн. долара на Fox за всеки половин час в ефир, което беше с 12% по-малко от 2009 г., но въпреки всичко е далеч преди конкуренцията.
Миналата година бе трудна за шоуто. Имат нова водеща - Елън Дедженеръс, а Саймън Кауъл напусна журито. Мнозина мислеха, че след неговото напускане шоуто ще се разпадне, но новите съдии - Стивън Тайлър от Аерсомит и Дженифър Лопез задържат интереса на около 24 млн. зрители.
На второ място и далеч зад America Idol се нарежда сериалът „Двама мъже и половина", който носи 2.89 млн. долара за половин час. Той обаче едва ли ще се задържи в класацията, защото голямата му звезда Чарли Шийн бе уволнен и не се знае дали снимането ще продължи изобщо. Възможно е героят на Чарли Шийн ще бъде игран от друг актьор или шоуто да продължи някак си без главния си персонаж.
„Отчаяни съпруги" е на трето място с 2.74 млн. долара за половин час. След седем сезона, сериалът е все още популярен и привлича по 5 млн. зрители. Той стартира през 2004 година, по същото време, както и „Lost". Последният приключи миналата година, на шесто място в класацията с 2.6 млн. долара от реклами за 30 минути.