В 6 града се разкриват приемни за клиенти на телекомите
Днес потребителите на телекомуникационни услуги, които желаят да поставят своите въпроси за качеството и коректността при обслужването им от трите мобилни оператора на място могат да го направят във временни специализирани приемни в градовете София, Варна, Бургас, Пловдив, Велико Търново и Враца.
Приемните ще работят от 14.30 ч. до 17.30 ч. и ще се помещават в регионалните офиси на Комисията за защита на потребителите.
Във временните приемни в София потребителите ще могат да се срещнат с представители на трите телекома в присъствието на контролните органи Комисията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на личните данни.
В останалите градове от страната жалбите ще бъдат обобщавани от експерти на Комисията за защита на потребителите и Комисията за регулиране на съобщенията и изпращани още на същия ден до мобилните оператори, като предварително е създадена организация за приемането им и реагирането от страна на търговците в разумно кратък срок.