Генчев: Потребителят не е осъзнал социалното значение на ГО
Настоящия проект за промени в общото застраховането е доста усъвършенстван в сравнение с първоначалния проект. Текстовете са съобразени и с модела на банковото застраховане и има желание за засилване и на защитата на правата на потребителите, каза Николай Генчев, председател на УС и главен изпълнителен директор на Уника по време на панел Общо застраховане, на форума Шумът на парите 2011 г. организиран от Profit.bg.
Улисани в много промени около електронната полица ГО и късите срокове, застрахователите обаче не се замислят много за гледната точка на потребителя, според Генчев.
Значението на застраховка ГО нараства на нашия пазар. Сега е 30% от пазара, а тя единствена расте, защото расте нейната цена. Потребителят обаче не е осъзнал нейното социално значение, според Генчев. Защо цената е твърде ниска, защо сега е необходима електронната полица и т.н.
За масовия потребител е по-важно, че с вдигане на обхвата на ГО с бонус-малус всеки единичен водач ще спечели, ако е по-добър шофьор, смята той.
С въвеждането на измененията и новата електронна система, който предоставя по-добра услуга на клиента ще бъде и по-добрият застраховател, добави Генчев.
„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.
Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.