Най-скъпите футболни брандове
19-кратният шампион на Англия по футбол Манчестър Юнайтед, който планира първично публично предлагане, бе определен за най-скъпата футболна марка в Европа.
Докладът на Brand Finance оценява марката Манчестър Юнайтед, с Димитър Бербатов в състава си, на 644 млн. долара, или с 11% повече спрямо година по-рано.
Реал Мадрид, където играят звездите Кристиано Роналдо и Кака, е с 626 млн. долара, следван от европейския клубен шампион Барселона със супер звездата Лео Меси с 612 млн. долара.
Сред първите пет попадат още Байерн Мюнхен и Челси, изпреварили Арсенал, Милан и Интер. С оценка от над 100 млн. паунда, или 156 млн. долара, са още Ливърпул, Ювентус и Манчестър Сити.
В топ 30 на Европа липсва български представител, но нека имаме предвид, че заемащият последната позиция Лацио е с 53 млн. долара оценка на марката си.