Всяка година Google обявява кои са думите, чието търсене е нараснало най-много.

Да видим обаче и обратната класация – на тези, чието търсене е намаляло с най-много през годините.

Ето кои са най-големите губещи на година, според Google:

10. Сериалът "Изгубени"

Някога сериалът беше голям хит, но на хората вече не им пука за тайните на Острова. ABC прекрати излъчването му през май.

9. AT&T Wireless

Хората загубиха интерес към AT&T, откакто Verizon също започна да предлага iPhone.

8. Sears.com

На Sears им е трудно да се състезават с анонимните благодетели на Kmart или с фанатиците с лютивия спрей на Walmart. Компанията обяви нетна загуба 421 млн. долара за трето тримесечие.

7. Генезис

Филмът бе голям хит. Той излезе през 2010 година и имаше търсене за него и през 2011 година, макар и намаляло.

6. LimeWire

Това е програма за peer-to-peer споделяне, която бе затворена от съда в САЩ през 2010 година.

5. FIFA

В САЩ търсиха FIFA като луди, заради Световното по женски футбол, където американският отбор стигна финал, а вратарката Хоуп Соло стана национален секс символ. Финалът между САЩ и Япония бе гледан от 8,6% от домакинствата в САЩ, което го прави един от най-гледаните женски мачове в историята. Но Световното свърши и с това и ентусиазмът по FIFA.

4. MapQuest Driving Directions

Google Maps им разказа играта.

3. Meebo

Meebo е платформа за социално споделяне на 6 години. Почти половината щатско население имаше акаунти в нея, но когато те затвориха чата си през август хората спряха да ги търсят.

2. MySpace

Дори делът на Джъстин Тимбърлейк не успява да спаси MySpace.

News Corp продаде сайта през март за 35 млн. долара.

1. Календар за 2010 г.

Въпросът е кой търси календар за 2010 година през 2011 година?