Приходите на Globul за 2011 г. възлизат на 412.5 млн. евро (806.8 млн. лв.) или 2.6% по-малко от 2010 г., съобщиха от мобилния оператор.

Печалбата преди лихви, данъци и амортизации на компанията за цялата 2011 г. намалява с 9.3% до 156.2 млн. евро (305.5 млн. лв.), а показателят като процент от общите приходи е по-нисък с 2.8 пункта (37.9%).

Към края на 2011 г., общият брой на клиентите на компанията е около 4.3 млн., или с 8.8% повече от 2010 г.

Клиентите на абонаментните програми на Globul през четвъртото тримесечие на 2011 г. се увеличават с 13.3% в сравнение със същия период на предходната година и достигнат 2.6 млн., или над 60% от общия брой абонати на компанията.

Броят на абонатите на фиксираните услуги на Globul се увеличава и през четвъртото тримесечие на 2011 г. и към края на годината надхвърля 210 000.

Средното месечно потребление на клиентите на Globul за тримесечието е 152 минути или с 2% повече от същия период на 2010 г., докато средният приход от един потребител е 14.90 лв. или с 9% по-малко на годишна база.

„В резултат от все по-голямата конкуренция и все по-голямото насищане на пазара, където проникването на мобилните услуги е 147%, цените на услугите продължават да падат, най-вече в корпоративния сегмент“, коментират от Globul.