Webit със специално издание за българския пазар
На 14-15 юни София ще бъде домакин на Webit България. За първи път събитието ще бъде изцяло насочено към българския пазар и ще отговори на въпросите как Интернет и технологиите променят цели индустрии и влияят на маркетинга, рекламата, продажбите и обслужването на клиенти.
Във фокус ще бъдат банки, финанси, застраховане, бързооборотни стоки, продажби на дребно, фармацевтика и здравеопазване.
Вторият ден на Webit ще срещне инвеститори, предприемачи и държавата. Сред дискутираните теми ще бъдат лидерството, предприемачество и разработването на системи и приложения.
Очаква се Webit България да посрещне над 1000 делегати, сред които най-изявените български мениджъри, онлайн и маркетинг професионалисти, представители на най-големите и активни рекламодатели, предприемачи и водещи международни специалисти сред тях са компании като Boston Consulting Group, Generali, Beirsdorf и др.
Ранната регистрация за Webit България вече е отворена, като посетителите могат да заявят присъствието си на www.webit.bg, възползвайки се от специалните отстъпки до 5 юни.
Webit България се провежда с подкрепата на Мтел, Уникредит Булбанк, Дженерали България Холдинг и Суперхостинг.БГ.