Британската Агенция за стандарти за реклама (ASA) наскоро забрани календар с разголени стюардеси на Ryanair с логото „горещи цени и екипаж“. Само едно официално оплакване е достатъчно, за да може агенцията легално да свали някоя реклама.

Вижте някои секси реклами, които агенцията спря в последните години:

Ryanair

Агенцията реши, че въпреки че дамите на снимката са се снимали по свое съгласие, календарът е обиден за жените.

Drop Dead

Тази реклама е свалена, въпреки че е имало само едно официално оплакване. Причината е, че момичето е прекалено слабо.

Lynx

Рекламата на дезодоранта Lynx бе свалена, защото била прекалено агресивна.

Marc Jacobs

17-годишната Дакота Фанинг рекламира парфюм на Marc Jacobs. Тя е спряна, защото представя 17-годишно момиче в прекалено сексуален контекст.

Тази реклама на L'Oréal с Рейчъл Уайз бе спряна, защото Уайз е прекалено коригирана с фотошоп.

По същата причина са спрени и:

Джулия Робъртс за Lancome

И Туиги за Olay.

Рекламата на парфюм Бел Опиум на Yves Saint Laurent бе спряна заради симулация на вземане на наркотици.

Клипът за парфюм Heat с Бионсе бе спряна с лаконичното обяснение, че е „прекалено секси“.

Това е реклама за пластична хирургия още на същия ден. Тя е спряна, защото внушава на младите момичета, че козметичната хирургия е нещо, което не носи риск и е модерно.

Тази реклама на Diesel бе спряна, въпреки че получи награда на Фестивала на рекламата в Кан.

Бонус

Агенцията не се занимава само с разголени жени. Вижте и няколко случая на спрени реклами по други причини:

Това е палестинска туристическа реклама, на която Израел е част от Палестина.

Исус рекламира мобилни телефони? Рекламата е спряна след 100 оплаквания.

81 души са се оплакали, че рекламата съдържа насилие.