11 секси реклами, забранени във Великобритания
Британската Агенция за стандарти за реклама (ASA) наскоро забрани календар с разголени стюардеси на Ryanair с логото „горещи цени и екипаж“. Само едно официално оплакване е достатъчно, за да може агенцията легално да свали някоя реклама.
Вижте някои секси реклами, които агенцията спря в последните години:
Ryanair
Агенцията реши, че въпреки че дамите на снимката са се снимали по свое съгласие, календарът е обиден за жените.
Drop Dead
Тази реклама е свалена, въпреки че е имало само едно официално оплакване. Причината е, че момичето е прекалено слабо.
Lynx
Рекламата на дезодоранта Lynx бе свалена, защото била прекалено агресивна.
Marc Jacobs
17-годишната Дакота Фанинг рекламира парфюм на Marc Jacobs. Тя е спряна, защото представя 17-годишно момиче в прекалено сексуален контекст.
Тази реклама на L'Oréal с Рейчъл Уайз бе спряна, защото Уайз е прекалено коригирана с фотошоп.
По същата причина са спрени и:
Джулия Робъртс за Lancome
И Туиги за Olay.
Рекламата на парфюм Бел Опиум на Yves Saint Laurent бе спряна заради симулация на вземане на наркотици.
Клипът за парфюм Heat с Бионсе бе спряна с лаконичното обяснение, че е „прекалено секси“.
Това е реклама за пластична хирургия още на същия ден. Тя е спряна, защото внушава на младите момичета, че козметичната хирургия е нещо, което не носи риск и е модерно.
Тази реклама на Diesel бе спряна, въпреки че получи награда на Фестивала на рекламата в Кан.
Бонус
Агенцията не се занимава само с разголени жени. Вижте и няколко случая на спрени реклами по други причини:
Това е палестинска туристическа реклама, на която Израел е част от Палестина.
Исус рекламира мобилни телефони? Рекламата е спряна след 100 оплаквания.
81 души са се оплакали, че рекламата съдържа насилие.