Дамите доминират дигиталната "битка на половете". Или поне това сочат числата.

Броят на жените в трите водещи социални мрежи е много по-висок от този на мъжете. Представителките на слабия пол съставляват 64% от потребителите на Facebook, 58% от хората в Twitter и умопомрачителните 82% от клиентите на Pinterest.

Техният брой е по-висок и при онлайн игрите, които някога бяха запазена марка на безделните мъже. Вземете за пример Zynga – социалната платформа, отговорна за създаването на редица хитови игри във Facebook.

Според DigitalFlash, "дамите на над 55 години прекарват повече време в онлайн игрите, отколкото мъжете на възраст между 15 и 24 и тези от 25 до 34, взети заедно".

Google Plus обаче продължава да бъде мъжки бастион, както и сайтът LinkedIn. Най-голяма разлика в половете има порталът Reddit, където близо 84% от хората са представители на силния пол, съобщава БГНЕС.

В отговор на новините Натали Китроеф от "Ню Йорк Таймс" отбеляза, че социалните медии действително са "бъкани" с дами. Но побърза да изтъкне, че мъжете не са изгубили доминиращата си роля, тъй като именно те обръщат обстойно внимание на значимите теми като международните отношения и политиката.