Г-н Волфганг Киндл - главен изпълнителен директор на УНИКА Интернешънъл, беше специален гост лектор на конференцията „Ние растем заедно с нашите клиенти: формулата на успеха на УНИКА за Централна и Източна Европа”. Събитието бе организирано съвместно от Застрахователна компания „УНИКА” АД, част от УНИКА Груп Австрия, и Атлантическият Клуб в България.

Участие във форума взеха множество представители на бизнеса, държавни институции и медии, както и дипломати и международни експерти. Посещението на г-н Волфганг Киндл на 20 септември 2012 г. в София беше по повод на официалното честване на 20-годишнината от основаването на ЗК „УНИКА” АД.

Събитието бе открито с кратко слово от президента на Атлантическият Клуб в България г-н Соломон Паси, който изрази задоволството си от факта, че за първи път толкова високопоставен представител на една от водещите европейски застрахователни групи е специален гост на бизнес конференция, организирана от Атлантическия Клуб в България.

Г-н Николай Генчев – главен изпълнителен директор на ЗК „УНИКА” АД, сподели в обръщението си към аудиторията: „Днес е един много специален ден за УНИКА България, тъй като на 20 септември ние празнуваме 20 години от създаването на нашата компания и 5 години от приемане на името УНИКА. Поради тази причина сме много радостни, че можем да приветстваме г-н Волфганг Киндл като гост-лектор на конференцията днес. 20 години след основаването си УНИКА България е модерна и иновативна компания с ясен фокус към клиента. Нашите висококачествени продукти и услуги ни дават възможност непрекъснато да повишаваме доверието на клиентите и да разширяваме присъствието си на българския пазар.”

Темата на лекцията на г-н Волфганг Киндл беше „УНИКА ЗАСТРАХОВАНЕ: ГАРАНТИРАНА УВЕРЕНОСТ”. В презентацията си г-н Киндл акцентира върху бизнес потенциала на пазарите в Централна и Източна Европа в контекста на актуалната стратегия на УНИКА за силен ръст на бизнеса. УНИКА планира устойчив печеливш ръст на основните си пазари в Австрия и Централна и Източна Европа: като до 2020 г. броят на клиентите на застрахователната група се удвои от 7.5 млн. до 15 млн.

Основната цел на конференцията беше обсъждането на успешни стратегии, с които компаниите биха могли да си гарантират, че ще излязат по-силни от икономическата криза. По време на конференцията беше представена и формулата на успеха на УНИКА, която може да намери по-широко приложение в региона.

Г-н Волфганг Киндл коментира: „УНИКА е особено добре позиционирана на пазарите в Централна и Източна Европа. Качеството на нашите продукти и услуги ни позволява постоянно да подобряваме пазарните си позиции си в региона и да завоюваме доверието на много нови клиенти. За нас все още съществуват големи възможности що се отнася до премийните приходи. Примерът на УНИКА България, която продължава да изпреварва развитието на местния застрахователен пазар, е поредното доказателство, че дори и в трудни пазарни условия, с нашата дългосрочна стратегия за устойчив ръст сме избрали правилния подход.”