Най-харесваните корпоративни публикации във Facebook
Facebook наскоро обяви, че вече има 1 милиард потребители.
Социалната мрежа е мощно рекламно оръжие и всяка голяма фирма в света вече е представена в нея.
Корпоративната страница на една компания е един от най-сигурните начини тя да достига до огромен брой потребители.
За това всички бизнеси се стремят да имат добре оформена страница, на която да общуват активно с потребителите си.
От изданието Business Insider всеки месец класират 10-те корпоративни постове, които са събрали най-много харесвания за периода.
Ето кои бяха най-популярните за септември:
10. Bud Light: 163 573 харесвания
9. WWE: 168 405 харесвания
8. BMW: 215 391 харесвания
7. Target: 253 135 харесвания
6. DirecTV: 254 839 харесвания
5. XFINITY: 248 476 харесвания
4. Disney: 276 841 харесвания
3. Burberry: 288 542 харесвания
2. Starbucks: 331 915 харесвания
1. Walmart: 340 616 харесвания