ДЗИ приема уведомления за щети от клиентите на Он Травел
ДЗИ - Общо застраховане ЕАД поема ангажимент да изпълни поетите си договорни задължения към Он Травел ЕООД, като разгледа всички постъпили претенции за обезщетение и да изплати застрахователно обезщетение след доказване на претенцията по основание и размер.
Това съобщиха от застрахователната компания в потвърждение на това, че полицата за отговорност на туроператор на Он Травел е сключена при ДЗИ.
По-рано вчера стана ясно, че група от близо 40 туристи от България бяха изоставени в различни турски курорти от българския туроператор Он Травел.
ДЗИ вече е започнало да приема и обработва документи – уведомления за щета, подадени от клиентите на злополучния туроператор.
От компанията уточниха какво точно покрива застраховката:
- възстановяване на платените от потребителите суми по договор за организирано групово или индивидуално туристическо пътуване с обща цена преди започване на пътуването;
- заплащане на разликата между платената от потребителя сума по договора и сумата на действително предоставените услуги в случаите, когато по време на пътуването са предоставени само част от уговорените услуги;
- заплащане на разходите, свързани с връщането на потребителя до началния пункт на пътуването.
Във всички случаи по-горе отговорността на застрахователя е в рамките на условията по договора за организирано пътуване, сключен със застрахования, пише в официалното съобщение на ДЗИ.
Ощетените от туроператора клиенти могат да получат допълнителна информация и да изтеглят бланка на уведомлението за щета от уебстраницата на ДЗИ, както и да се свържат със застрахователя на телефон 02 902 7665.