По-малко мислете за пари, вярвайте в своята идея и не се бойте да рискувате. Това би била формулата на успеха, която можем да изведем от различните изказвания на основателя на Facebook Марк Закърбърг. Тelegraph припомня някои от най-ярките изказвания на най-младия гуру на технологиите за интернет, парите и риска:

Facebook не бе създаден, за да бъде компания. Той бе създаден, за да изпълни социална мисия: на направи света по-свързан и открит.

Когато ползвате нещо с приятелите и семейството си, то ви привързва още по-силно.

Социалните мрежи трябва да са не алтернатива на приятелството, а негово продължение.

Всъщност историята на Facebook е много скучна. Ние просто седяхме и писахме кодове шест години. (Така Закърбърг коментира излизането на филма „Социална мрежа“)

Аз просто работех над това, което сам исках да ползвам.

Ако човек има мозък, той просто няма моралното право да не работи за себе си и да отдава голяма част от своето време и резултатите от своите достижения на работодателя си.

Не ни харесва рекламата, но тя ни позволява да си плащаме сметките.

Аз изобщо мразя рекламата. Особено тъпата реклама.

Дадохме на хората глас, а значи им дадохме власт. От този момент старата система престана да съществува.

Езикът не е най-успешният начин за предаване на идеи.

Провървя ми с Facebook. Но съжалявам, че не довърших колежа.

Започнете с идеята какво полезно можете да предложите на света. А после създавайте компания.

Промишлеността и всички бизнеси ще станат мобилни след няколко години. Това е неминуемо.

Най-големият риск е да не предприемаш никакви рискове. Светът се мени твърде бързо. Единствената стратегия, която гарантира неуспеха, е да не рискуваш.

Приличам ли ви на човек, на който му трябват пари?